BLOGGER TEMPLATES AND Facebook Layouts »

Wednesday, June 1, 2011

FENING

adoh den dh poning ni ngan kerenah anak2,ermmm bila nak abis cuti sklh ni,dh xblh thn ni..pening..pening..pening.yg bg ina pening bkk anak yg besklh tp yg xbesekolah ni,,ermm ada kakak dia kt umah ni asyikla nak gadoh je,klu kakak dia pg sklh mmg ddk diam jela,yelah xde geng katakan..ni kakak dia dh ada umah mcm2 kerenah yg dibuat,kjnye klu 1 ari tu xmelalak xsah,,ada je dia dengki ngan kakak dia,kakak dia ddk sini menagis,ddk dkt ngan dia menagis,xnak ckp ngan dia menagis,xamikkan ape yg dia suruh menagis,,ishkkkkkkkkkk bnyk lagila nak sbt pon xblh abis...jadi bila dh stat sklh mgkn xde lagila dia nak melalak je,sbb dh xde kawankan..lagi anak ina yg no2 ni skrg btl2 menguji kesabaran..nakalnye yaamat2 sngt..kdg2 tu xleh thn mmg dpt terok2 ina bg....pastu dh kene pukol kejab je dia nagis pastu dia wat perangai blk langsong xserik..pukolla dia bnyk kali ke dia ttp akan bt perangai gak,,ermmm tp nak wat canekan dh ank,terima jela mungin dulu ina kck2 camtula agaknye mak ina jg ina,skrg giliran ina plk rasa ape yg arwah mak ina rasakan..YAHHHHH PADAN MUKA AKU HIHIHHI

2 ulasan:

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

ina, jgn pukul anak selalu tau..nnti die dah terbiase dah x sakit dah..hehehe..

Nordalina Nurdin said...

ermmmm geramla kak..bkn sj2 nak pukol tp ni mmg degil sngt2 dh..hhihihi